LISTA DOBRYK PRAKTYK
#BezpiecznyGość #bezpiecznyHotel #strefawolnaodKoronawirusa
Dbamy o bezpieczeństwo Naszych Gości i Pracowników. Tylko zachowując odpowiednią postawę naszego personelu i Gości jesteśmy w stanie zapewnić Państwu przestrzeń wolną od koronawirusa.
Uwaga: informacje uaktualniany na bieżąco w zależności od zaleceń WHO i odpowiednich organów administracyjnych.
Recepcja
-
Pracownicy używają maseczek ochronnych oraz rękawiczek. Na recepcji zamontowana jest pleksi ochronna.
-
Płyny do dezynfekcji rąk dostępne są w recepcji i w toaletach ogólnodostępnych. W każdej toalecie w widocznym miejscu dodatkowo znajdują się instrukcje mycia rąk.
-
Dezynfekcja wszystkich miejsc narażonych na dotyk: klamek, przycisków w windzie, poręczy, blatu recepcji, terminali itp. przynajmniej raz na godzinę.
-
Zachowanie bezpiecznej odległości na recepcji przynajmniej 2 m. Na podłodze recepcyjnej zaznaczone są punkty bezpiecznej odległości. Ograniczenie ilości Gości oczekujących na meldunek.
- Stosowanie pojemnika na użyte karty, klucz oraz długopisy (w celu ich dezynfekcji przed kolejnym użyciem). Unikanie pozostawienia długopisów do użytku Gości.
-
Prośba o rozliczanie się kartą kredytową. Minimalizowanie użycia banknotów oraz monet.
-
Informowanie Gości o aktualnych ograniczeniach i wszelkich innych zmianach w usługach zwyczajowo dostępnych.
-
W sytuacji jeśli podczas check-in, Gość wykazuje objawy COVID-19 takie jak: gorączka, kaszel itp. nie przyjmowanie Gościa do hotelu. Jeśli Gość podczas pobytu zdiagnozuje u siebie jakiekolwiek objawy choroby powinien niezwłocznie:skontaktować się z właściwymi, lokalnymi służbami medycznymi, poinformować Recepcją lub Dyrekcję hotelu oraz postać w izolacji ograniczając kontakt z personelem lub innymi gośćmi ( jeśli nie jest możliwe bezpieczne opuszczenie hotelu).
-
Dezynfekcja recepcji poprzez ozonowanie i używanie lamp UV.
Pokoje
-
Po każdym zakończonym pobycie, służba pięter dokładnie dezynfekuje pokoje zwracając uwagę na zagłówki, lampki nocne, piloty, włączniki, klamki, zestawy powitalne do parzenia kawy i herbaty.
-
Ozonowanie pokoju po każdym pobycie. Dezynfekcja lampami UV.
-
Zakaz przebywania w pokoju osób innych niż zameldowani Goście.
-
Nie świadczenie codziennej usługi serwisowej/sprzątania pokoju zajętego.
-
Podczas pobytu Gościa ręczniki, pościel na zmianę i inne wyposażenie udostępniane są tylko na życzenie.
-
Każdy pokój po wyjeździe Gościa zostaje wyłączony z użytku na 72 godziny, w tym czasie jest dokładnie dezynfekowany.
Restauracja/Kręgielnia
-
Pracownicy używają maseczek ochronnych oraz rękawiczek.
-
Płyn do dezynfekcji rąk dostępny jest recepcji i w toaletach ogólnodostępnych. W każdej toalecie w widocznym miejscu dodatkowo znajdują się instrukcje mycia rąk.
-
Dezynfekcja miejsc narażonych na dotyk : klamek, wieszaków, blatów, kart menu, stolików, krzeseł, lady barowej, kącika dziecięcego itp. raz na godzinę i po każdym kontakcie z dotykiem.
-
Odległość między stolikami w restauracji wynosi 2m. Jest to bezpieczna odległość w której goście oraz klienci mogą przebywać.
-
Prośba o rozliczanie się kartą kredytową. Minimalizowanie użycia banknotów oraz monet.
-
Wszystkie krzesełka dla dzieci w restauracji są ofoliowane. Po każdym użyciu krzesełka zostaje ono zdezynfekowane oraz ponownie zafoliowane przez pracownika restauracji.
-
Ze stołów są usunięte wszelkie produkty do samoobsługi: przyprawniki, cukiernice itp. Dostępne na życzenie.
-
Tymczasowo śniadania serwowane są w formie lunch boxu na wynos bądź w postaci „room serwis”.
-
Po każdej zakończonej grze przez grupę pracownik kręgielni odkaża wszystkie kule.
-
Gra w kręgle odbywać się może tylko na jednym torze aby uniknąć mieszania się kul między graczami obcych drużyn.
Pomieszczenia ogólnodostępne
-
Ograniczenie ilości osób korzystających z sali zabaw, siłowni, strefy rekreacyjnej, bilardu.
-
Regularne ozonowanie i dezynfekcja lampami UV wszystkich pomieszczeń ogólnodostępnych, w tym również sali konferencyjnych.
-
Udostępnienie płynów dezynfekujących do rąk w miejscu widocznym dla Gości.
Pracownicy
-
Ograniczenia przebywania ilości osób w tych samych pomieszczeniach.
-
Pozostanie w domach osób chorych.
-
Praca w maseczkach i rękawiczkach.
-
Płyny do dezynfekcji rąk dostępne we wszystkich pomieszczeniach. W każdej toalecie w widocznym miejscu dodatkowo znajdują się instrukcje mycia rąk.
-
Dezynfekcja lampami UV i ozonowanie miejsc wspólnych.
-
Regularne dezynfekowanie swojego miejsca pracy (komputery, wózki pokojowe, odkurzacze, sprzęt do sprzątania i prania itp.).
-
Stałe szkolenie pracowników z zasad bezpieczeństwa i higieny oraz informowanie pracowników o nowych zaleceniach odpowiednich organów administracji i WHO.